Navigation Cybermedia: Ψηφιακή Σήμανση;

DIGITAL SIGNAGE - Ο ψηφιακός τρόπος προβολής και διαφήμισης


Η Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage) είναι μια διάταξη λογισμικού και εξοπλισμού η οποία μας επιτρέπει την προβολή πολυμεσικού περιεχομένου μέσω υποδομής διασύνδεσης (Ιnternet, 3G κ.ά.) σε συσκευές προβολής, όπως Οθόνες LCD, Plasma, 3D, LED, Touchscreen, Videowall και Projectors.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ


Ο έλεγχος των πολλαπλών σημείων προβολής γίνεται απομακρυσμένα μέσω Internet. Μια ζωντανή ροή περιεχομένου (videos, φωτογραφίες, κείμενα, τηλεοπτικό πρόγραμμα, δυναμικό περιεχόμενο ιστοσελίδας) μαζί με διαφημίσεις προϊόντων και υπηρεσιών, μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο, μέσω τεχνολογιών και δικτύων Internet. Παράλληλα με το εμπορικό περιεχόμενο, υπάρχει η δυνατότητα προβολής ενημερωτικού /ψυχαγωγικού περιεχομένου, καθώς και επικαιροποιημένων πληροφοριών (ειδήσεις, καιρός, αθλητικά νέα κ.λπ.).

Ενας αυξανόμενος αριθμός οργανισμών τα τελευταία χρόνια αντιλαμβάνεται την αξία του ψηφιακού περιεχομένου, έτσι ώστε να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του εκάστοτε προϊόντος ή υπηρεσίας, να ενημερώσει τους πελάτες του και κυρίως να αυξήσει τις πωλήσεις μέσα από την κατάλληλα στοχευμένη ενημέρωσή τους.

Η Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage) αφορά την εφαρμογή ιδιωτικών και εταιρικών τηλεοπτικών δικτύων, όπου η επικοινωνία με το κοινό γίνεται απόλυτα στοχευμένα, επειδή οι εφαρμογές της ψηφιακής σήμανσης γίνονται πραγματικότητα στο σημείο όπου συντελούνται οι αγοραστικές αποφάσεις, δηλαδή στο ίδιο το σημείο της πώλησης.

Η τεχνολογία της Ψηφιακής Σήμανσης (Digital Signage) μπορεί να προκαλέσει τεράστιες αλλαγές στον τρόπο που οι οργανισμοί έρχονται σε επαφή με τους πελάτες τους, αφού τους επιτρέπει να παρουσιάζουν εξατομικευμένα μηνύματα και υπηρεσίες όπου και όποτε θέλουν, επιτρέποντάς τους να μειώσουν τα κόστη και να αυξήσουν τα έσοδα, βελτιώνοντας δραστικά την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας.

Η Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage) συστήνει ένα νέο μοντέλο επικοινωνίας και διαφήμισης που θα σας προσφέρει :


Γιατί να επιλέξω Ψηφιακή Σήμανση;

Ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλές επιχειρήσεις σήμερα είναι το να μεταδώσουν τις σωστές πληροφορίες στο σωστό χρόνο, στους σωστούς ανθρώπους και στον κατάλληλο χώρο. Η εντύπωση ότι η Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage) είναι κάτι ζωντανό που «τρέχει» και όχι κάτι στατικό, την κάνει μια συναρπαστική εμπειρία για το κοινό. Επιπλεόν η χρήση ψηφιακής σήμανσης μας επιτρέπει να ξεπεράσουμε τα χωροταξικά προβλήματα.


Η δύναμη της αλληλεπίδρασης

Η τεχνολογία της Ψηφιακής Σήμανσης (Digital Signage) δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να λάβουν πληροφορίες και προσφορές που σχετίζονται μόνο με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Η ενσωμάτωση διαδραστικών τεχνολογιών, όπως π.χ. οθόνες αφής, έχει ως αποτέλεσμα την άμεση συγκέντρωση πολύτιμων (για τις επιχειρήσεις) πληροφοριών σε σχέση με τις καταναλωτικές συνήθειες του κοινού. Οι καταναλωτές είναι σε θέση να επωφεληθούν από προσφορές που κάνουν τα καταστήματα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.


Η δύναμη της συλλογής πληροφοριών

Τα στατιστικά που αποθηκεύονται μπορεί να βοηθήσουν σημαντικά τις διαφημιζόμενες εταιρείες. Μπορούν να προσθέτουν πολύτιμες πληροφορίες για τους καταναλωτές σε βάσεις δεδομένων για τις εν εξελίξει πρωτοβουλίες της εμπορίας, την αύξηση των μεγεθών των συναλλαγών και ποσοτική απόδοση της επένδυσής τους. Οι ιδιοκτήτες δικτύων μπορούν να δημιουργήσουν πρόσθετα έσοδα από τους επισκέπτες τους, ενώ ενισχύει την εμπειρία των επισκεπτών του χώρου.


Η δύναμη της αμεσότητας

Ενα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των τυπικών διαδικασιών για μεταφορά εταιρικών ή προϊοντικών εντύπων είναι ο χρόνος που απαιτείται για τη διακίνησή τους από το σημείο Α στο σημείο Β. Η Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage) δίνει τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης σε πολλαπλά σημεία με στοχευμένο και φιλτραρισμένο υλικό. Αυτό είναι το πιό δυνατό κομμάτι της ψηφιακής σήμανσης σε σχέση με άλλες κλασικές μεθόδους που είναι χρονοβόρες.


Η δύναμη της προσωποποίησης

Διαφορετικά είδη προσέγγισης για διαφορετικά άτομα ή ομάδες ατόμων. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο που βλέπει ένας καταναλωτής έχει προσαρμοστεί ειδικά για το προφίλ του.


Τα οφέλη:


Οι έρευνες λένε ότι